دعوت به همکاری

تاریخ انتشار : آوریل 16, 2024
دعوت به همکاری
در دل هر خاطره، روایتی از ایثار و مقاومت نهفته است. سایت از تبار رئیسعلی، با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر استان بوشهر و تاریخ مقاومت این دیار، به دنبال همراهانی است که در این مسیر معنوی، قدم به قدم با ما همراه شوند. ما چه می‌کنیم؟ ما به نشر آثار، […]




در دل هر خاطره، روایتی از ایثار و مقاومت نهفته است. سایت از تبار رئیسعلی، با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر استان بوشهر و تاریخ مقاومت این دیار، به دنبال همراهانی است که در این مسیر معنوی، قدم به قدم با ما همراه شوند.

ما چه می‌کنیم؟ ما به نشر آثار، خاطرات و اطلاعات شهدا، سرداران و عالمان این استان می‌پردازیم. از طریق جمع‌آوری و تدوین داستان‌ها و خاطرات، طراحی پوسترهای هنری، تالیف کتاب‌ها و تولید محتوای ویدئویی، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌پردازیم.

چه کسانی را می‌خواهیم؟ اگر شما نیز مانند ما، به تاریخ و فرهنگ مقاومت علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در حفظ و انتقال این میراث ارزشمند به نسل‌های آینده سهیم باشید، دعوت می‌کنیم تا به جمع ما بپیوندید. ما به دنبال افرادی هستیم که در زمینه‌های زیر توانایی و علاقه دارند:

  • جمع‌آوری و تدوین خاطرات شهدا

  • تالیف و ویرایش کتاب

  • طراحی گرافیکی و پوستر

  • تدوین و ساخت فیلم

  • بروزرسانی و نگهداری اطلاعات دیجیتال


ما چه ارزشی اضافه می‌کنیم؟ با پیوستن به تیم ما، شما نه تنها به اشتراک‌گذاری داستان‌های ناگفته کمک می‌کنید، بلکه فرصتی برای رشد و توسعه مهارت‌های خود در محیطی پویا و معنوی خواهید داشت. ما آموزش‌های لازم را برای تقویت توانایی‌های شما در این زمینه‌ها فراهم می‌آوریم.

چگونه می‌توانید مشارکت کنید؟ اگر مایل به همکاری هستید، لطفاً با ما تماس بگیرید و اطلاعات و تجربیات خود را در زمینه‌های مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. ما منتظر شنیدن داستان‌های شما هستیم و به دنبال ایجاد تغییری مثبت در جامعه‌مان با کمک شما هستیم.


چطور با ما ارتباط بگیرید؟



شماره فضای مجازی ایتا و روبیکا: 09170153274

لینک ارتباط با ما (کلیک کنید)