اولین یادواره شهدای صنعت ریلی

تاریخ انتشار : دسامبر 24, 2020
اولین یادواره شهدای صنعت ریلی
اولین یادواره شهدای صنعت ریلی در مرداددماه سال ١٣٨٥ در سالن ورزشی كارخانه واگن پارس اراك برگزار شد. در این یادواره كه استاندار استان مركزی، نمایندگان مردم اراك، كمیجان و ساوه در مجلس شورای اسلامی، مسئولین بنیاد شهید و امورایثارگران، مسئولین و كاركنان كارخانه واگن پارس اراك و خانواده معظم شهدا حضور داشتند،حجت الاسلام و […]
اولین یادواره شهدای صنعت ریلی در مرداددماه سال ١٣٨٥ در سالن ورزشی كارخانه واگن پارس اراك برگزار شد. در این یادواره كه استاندار استان مركزی، نمایندگان مردم اراك، كمیجان و ساوه در مجلس شورای اسلامی، مسئولین بنیاد شهید و امورایثارگران، مسئولین و كاركنان كارخانه واگن پارس اراك و خانواده معظم شهدا حضور داشتند،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت:
امروز كشور ایران به دست وارثان شهدا اداره می شود و امید است انقلاب اسلامی به دست وارثان راستین شهدا تا ظهور امام زمان (عج) مدیریت شود.
در این یادواره میثمی مدیر عامل كارخانه واگن پارس اراك به ایراد سخن و گروه حمدانی به اجرای تواشیح پرداختند. قرائت مقاله و شعر و بیان خاطرات از دیگر برنامه ای این یادواره بود.
پنجم مرداد سال١٣٦٥ كارخانه واگن پارس اراك توسط هواپیماهای رژیم بعثی عراق، ناجوانمردانه بمباران شد و جمع كثیری از كارگران این كارخانه مجروح و شهید شدند.
منبع : كتاب اولین های دفاع مقدس؛ محمد خامه یار