اولین یادواره خورشید دوكوهه

تاریخ انتشار : دسامبر 24, 2020
اولین یادواره خورشید دوكوهه
اولین یادواره خورشید دوكوهه، گرامیداشت حاج احمد متوسلیان و پانزده هزار شهید لشكر ٢٧ محمد رسول الله(ص) سیزدهم تیرماه سال ١٣٨٧ در تالار بزرگ وزارت كشور برگزارشد. علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در این یادواره، متوسلیان را نماد یك فكر توصیف كرد و افزود : ثمره مجاهدت حماسه سازانی چون متوسلیان را امروز در […]
اولین یادواره خورشید دوكوهه، گرامیداشت حاج احمد متوسلیان و پانزده هزار شهید لشكر ٢٧ محمد رسول الله(ص) سیزدهم تیرماه سال ١٣٨٧ در تالار بزرگ وزارت كشور برگزارشد.
علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در این یادواره، متوسلیان را نماد یك فكر توصیف كرد و افزود : ثمره مجاهدت حماسه سازانی چون متوسلیان را امروز در لبنا و فلسطین نیز می بینیم .
در این یادواره همچنین از تمبر یادبود حاج احمد متوسلیان با حضور علی لاریجانی، محسن رضایی، سرلشكر محمد علی جعفری فرمانده كل سپاه و علی شمخانی رونمایی شد.
همچنین رییس جمهور در پیامی به این یادواره تاكید كرد، ملت عزیز ایران راه شهیدان را راه نور و روشنایی و كمال و تعالی می داند و تا ابد آن را حفظ خواهد كرد. در متن پیام احمدی نژاد آمده است :
شهیدان معیار و میزان هستند.اگر بخواهیم بدانیم كه آیا در مسیر صحیح هستیم یا خیر، باید ببینیم آیا در مسیر اخلاص و فداكاری و عشق و خدمت به مردم و ارزش هاست، قرار داریم یا خیر؟ آیا حاضریم به خاطر خدا از منافع شخصی و گروهی خود بگذریم؟
منبع : اكتاب ولین های دفاع مقدس؛ محمد خامه یار