اولین گردهمایی مسئولین امور ایثارگران

تاریخ انتشار : دسامبر 24, 2020
اولین گردهمایی مسئولین امور ایثارگران
اولین گردهمایی سراسری مسئولین امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نهم آذر ماه سال ١٣٨٦ با حضور محمد حسین صفاهرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دكتر حسین دهقان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دكتر مجتبی رحماندوست مشاور رییس جمهور در امور ایثارگران، ملانوری مدیر كل دبیرخانه شورای فرهنگ […]
اولین گردهمایی سراسری مسئولین امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نهم آذر ماه سال ١٣٨٦ با حضور محمد حسین صفاهرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دكتر حسین دهقان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دكتر مجتبی رحماندوست مشاور رییس جمهور در امور ایثارگران، ملانوری مدیر كل دبیرخانه شورای فرهنگ و ایثار و شهادت برگزار شد.
این گردهمایی كه صبح و بعد از ظهر ادامه داشت با سخنرانی مسئولین شروع و با جلسه نقد،پیشنهاد و پرسش مسئولین امور ایثارگران استان ها خاتمه یافت.
هدف این همایش علاوه بر توجیه مسئولین استان ها نسبت به قوانین و مقررات مربوطه با هدف ایجاد هماهنگی لازم بین استان ها در رابطه با برنامه های ایثارگران شاغل در ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
بهبود كیفیت خدمت رسانی به ایثارگران شاغل در بخش های گوناگون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تسهیل در انجام امور ارباب رجوع ایثارگر، به ویژه ایثارگران هنرمند و سعی مجاهدانه در كمك به كاروان فرهنگ متعالی ایثار در متن جامعه اسلامی تكالیف سترگی است جز در سایه نیت ناب و تلاش مومنانه اصحاب و اهلی جهاد و شهادت ادا نخواهد شد.
توجیه و تبیین این تكالیف سه گانه و هم اندیشی پیرامون نحوه نیل به این مقصود مبارك انگیزۀ اصلی برگزاری نخستین گردهمایی سراسری مسئولان هماهنگی امور ایثارگران در استان ها سازمان های وزارت تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی ذكر شده است.
منبع : كتاب اولین های دفاع مقدس؛ محمد خامه یار