اولین همایش تجلیل از روابط عمومی ها

تاریخ انتشار : دسامبر 24, 2020
اولین همایش تجلیل از روابط عمومی ها
اولین همایش تجلیل از بهترین روابط عمومی های دفاع مقدس، خرداد ماه سال ١٣٨١ در مركز فرهنگی سید الشهداء(ع) و با حضور مدیران كل روابط عمومی های سازمان و نهادها ی فعال در عرصه ی دفاع مقدس برگزار شد. در این همایش سرتیپ پاسدار علیرضا افشار رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع […]
اولین همایش تجلیل از بهترین روابط عمومی های دفاع مقدس، خرداد ماه سال ١٣٨١ در مركز فرهنگی سید الشهداء(ع) و با حضور مدیران كل روابط عمومی های سازمان و نهادها ی فعال در عرصه ی دفاع مقدس برگزار شد.
در این همایش سرتیپ پاسدار علیرضا افشار رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تاكید بر نقش روابط عمومی ها گفت : روابط عمومی ها در ایجاد حساسیت و اطمینان در جامعه نقش بسزایی دارند.
ور در ادامه با ارایه راهكارها و پیشنهادهایی به روابط عمومی های سازمان های مختلف اظهار داشت : ما از دست اندركاران روابط عمومی ها می خواهیم حتی الامكان در چند شیوه با یكدیگر همسو و همراه شوند تا نتیجه مطلوب حاصل شود، از آن جمله تبین تاریخ مشاركت آن سازمان در دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در سازمان مربوطه،مشاركت در برپایی موزه جنگ به صورت دائمی،اعزام كاروان های راهیان نور از كارمندان و خانواده های ایشان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب، ایجاد یادمان در این سازمان، معرفی چهره های موفق ایثارگر، تولید یك فیلم مستند از نقش آن سازمان در دفاع مقدس و چاپ یك كتاب توسط سازمان روابط عمومی ها كه در حدود دویست سازمان و نهاد می شوند.
در این همایش پس از سخنرانی حجة الاسلام مجید انصاری نمایندۀ مردم تهران شورای اسلامی و دكتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مسلحت نظام بهترین روابط عمومی های دفاع مقدس معرفی و جوایزی به آنان اهداشد.
منبع : كتاب اولین های دفاع مقدس؛ محمد خامه یار