اولین موسسه آموزش رزمندگان اسلام

تاریخ انتشار : دسامبر 24, 2020
اولین موسسه آموزش رزمندگان اسلام
موسسه خدمات علمی آموزش رزمندگان اسلام، اولین موسسه ای است كه در زمینه تهیه و تألیف جزوات رزمندگان گام برداشت. این موسسه با حركت خود ضمن بر طرف كردن خلأهای نظام آموزشی كشور، حامی و پشتیبان عزیزان رزمنده و بسیجی برای ورود به دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور بوده است. این موسسه مكمل […]
موسسه خدمات علمی آموزش رزمندگان اسلام، اولین موسسه ای است كه در زمینه تهیه و تألیف جزوات رزمندگان گام برداشت. این موسسه با حركت خود ضمن بر طرف كردن خلأهای نظام آموزشی كشور، حامی و پشتیبان عزیزان رزمنده و بسیجی برای ورود به دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور بوده است.
این موسسه مكمل تالیف كتاب های كمك آموزشی و كمك درسی در كشور بود و در طی دو دهه فعالیت خود توانسته در همه زمینه ها ابتكارات خوبی ارئه دهد. در عرصۀ المپیادهای علمی كه در چند ساله اخیر جزو عرصه های ابتكاری حركت این موسسه بوده است.
موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام در اواخر دوران دفاع مقدس (سال های ٦٧-٦٨) با سرمایۀ اهدایی بیست میلیون ریال حضرت امام خمینی(ره) با هدف تقویت بنیه علمی رزمندگان ، ایثارگران و بسیجیان تاسیس شد و هم اكنون در عرصه های مختلفی چون تالیف و نشر كتاب های كمك آموزشی و كمك درسی در مقاطع مختلف تحصیلی، برگزاری آزمون های آزمایشی اعم از كنكورهای طبقه بندی شده، مسابقات علمی و همچنین المپیاد های علمی و تاسیس آموزشكده های زبان و كامپیوتر و مدارس اندیشه در مقاطع و پایه های مختلف تحصیلی و حمایت از استعداد های درخشان و نخبگان بسیجی فعالیت دارد.
منبع : كتاب اولین های دفاع مقدس؛ محمد خامه یار