اولین كنگره تجلیل از ایثارگران

تاریخ انتشار : دسامبر 24, 2020
اولین كنگره تجلیل از ایثارگران
اولین كنگره تجلیل از ایثارگران هجدهم بهمن ماه سال ١٣٨٣ در مركز همایش های صدا و سیما و با حضور مسئولین و شخصیت های عالی رتبه كشوری و لشكری برگزار شد. توسعه و تعمیق فرهنگ ایثارگری در لایه های مختلف جامعه و نهادینه سازی فرهنگ تجلیل از ایثارگران از اهداف این كنگره بود. ارتقای كیفیت […]
اولین كنگره تجلیل از ایثارگران هجدهم بهمن ماه سال ١٣٨٣ در مركز همایش های صدا و سیما و با حضور مسئولین و شخصیت های عالی رتبه كشوری و لشكری برگزار شد. توسعه و تعمیق فرهنگ ایثارگری در لایه های مختلف جامعه و نهادینه سازی فرهنگ تجلیل از ایثارگران از اهداف این كنگره بود.
ارتقای كیفیت خدمات رسانی به جامعه ایثارگران كشور امكان آشنایی و بهره گیری عموم مخاطبان داخلی و خارجی از فرهنگ والای ایثار، مقاومت و شهادت احیای روح و قدردانی و قدرشناسی از ایثارگران، نقش حیاتی ایثارگران در حفظ و تداوم امنیت ملی و تبیین وظایف جامعه و نظام در قبال آنان، ارائه پیامی نو و بدیع با تجلیل از تلاش های مجاهدانه و مخلصانه ایثارگران در عرصه های مختلف اجتماعی و پیشرفت كشور،معرف فرهیختگان و چهره های شاخص ایثارگران و تقدیر از كسانی كه با تلاش های خود در عرصه های مختلف علمی، هنری، فرهنگی و اجتماعی، خدمات ارزنده ای را به فرهنگ ایثار و شهادت ارائه داده اند، از دیگر اهداف این كنگره بود.
در این كنگره ملی تجلیل از ایثارگران هم دوم خرداد ١٣٨٥ در سالن كنفرانس سران با حضور شخصیت های كشوری و لشكری با سخنرانی دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور برگزار شد.
منبع : كتاب اولین های دفاع مقدس؛ محمد خامه یار