اولین آزمون ورودی حسابداری رزمندگان

تاریخ انتشار : دسامبر 24, 2020
اولین آزمون ورودی حسابداری رزمندگان
اولین آزمون ورودی كاردانی حسابداری ویژه رزمندگان اسلام در اواخر دی ماه سال جاری از طرف دانشكده مدیریت و علوم اداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور مسئولین دانشكده و گروهی از اساتید دانشگاه شهید چمران در مركز رزمی تخصصی باقر العلوم (ع) اهواز برگزار شد. در این آزمون تعدادی از نیروهای سپاهی، بسیجی و نیز […]
اولین آزمون ورودی كاردانی حسابداری ویژه رزمندگان اسلام در اواخر دی ماه سال جاری از طرف دانشكده مدیریت و علوم اداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور مسئولین دانشكده و گروهی از اساتید دانشگاه شهید چمران در مركز رزمی تخصصی باقر العلوم (ع) اهواز برگزار شد. در این آزمون تعدادی از نیروهای سپاهی، بسیجی و نیز دیگر رزمندگان به طور متفرقه شركت داشتند و به سوالات امتحانی كه به صورت تستی و تشریحی ارائه شده بود پاسخ دادند.
همه دروس نظری و عملی این دوره در چهار ترم تحصیلی یه صورت فشرده ارائه شده و پذیرفته شدگان ضمن خدمت در یگان مربوطه به تحصیل خود نیز ادامه دادند. و به فارغ التحصیلان این دوره مدرك معادل كاردانی در رشته حسابداری داده شدكه در نظام حقوقی و مزایای سپاه فوق دیپلم محسوب می شود. در این آزمون تعداد نفر پذیرفته شده و بیست تن دیگر به عنوان ذخیره اعلام شدند.
منبع : كتاب اولین های دفاع مقدس؛ محمد خامه یار