مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید غضنفر جمیری

1021
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام غضنفر
نام خانوادگی جميری
نام پدر گرگعلی
تاریخ تولد 1340/04/01
محل تولد بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت 1361/02/10
محل شهادت شلمچه
مسئولیت فرمانده گردان
نوع عضویت پاسدار
شغل پاسدار
تحصیلات پنجم ابتدايی
مدفن بوشهر
  • زندگینامه
  • وصیت نامه
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    زندگینامه :  پاسدار شهید غضنفر جمیری 

    غضنفر ( اسم مستعار امید) در سال 1340 در خانواده ای متوسط در روستا چاه خانی متولد شد و تحصیلات ابتدایی را در همان روستا به پایان رسانید سپس به جهت مشکلات فراوان زندگی به کمک پدر خود شتافت مدتی در پاسگاه هوایی مشغول به کار شد. ایشان با توجه به سنین کم همیشه عشق و علاقه با اسلام و دین مشغول فراگیری قرآن گردید. و همواره با همراهی شهیدان عاشوری و کامکاریها ( پسرعمه خود ) و دیگر دوستان شهیدش به انقلاب و رهبری امام است . در راهپیمائیها و پخش اعلامیه و حضور در مناسبتهای مذهبی حضور فعال داشت . پس از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان به این نهاد مقدس پیوست در حین خدمت مشغول تحصیل شد و با مقطع سیکل ادامه داد. ولی به جهت حضوریی در پی در جبهه های حق علیه باطل باز ادامه تحصیل منصرف گردید ایشان در 7 مرحله در جبهه های مختلف حضور یافتند به مدت 6 ماه در جبهه های کردستان – عملیات هویزه – سوسنگرد- عملیات بستان و طریق القدس جنگهای نامنظم شهید دکتر چمران – عملیات بیت المدش حضور داشتند. که در نوبتهای مختلف به عنوان فرمانده گروهان – معاون گردان و در عملیات بیت المقدس به عنوان فرمانده گردان امام حسین اعزامی از بوشهر به همراه جمعی از یارانش در تاریخ 10/2/61 در سن 21 سالگی در عملیات بیت المقدس شربت شهادت نوشیدند.
    ادامه مطلب
    بسم الله الرحمن الرحیم

     

    وصیت نامه پاسدار شهید غضنفر جمیر

    گر سر برود من نروم از سر پیمانم                                   گر سربرود من نروم از سر پیمان

     

    کم کم احساس میکنم که میتوانم شاهد زیبایی شهادت را در آغوش خود بفشارم و تا ابد از خود جدا نکنم زیرا امکان شهادت ما با خدمت و سپاه پاسداران که در خدمت اسلام و مسلمین است می باشد. این شهادت بزودی نصیب من خواهد شد ولی آیا کشته شدن مرا میتوان شهادت نامید؟ خدایا ناامید نیستم من در خود به هیچ وجه لیاقت شهادت نمی بینم ولی آنگاه بدانم که تو توبه پذیر هستی برادران و دوستان همراهم شهادت یک انتخاب است انتخابی آگاهانه و مشتاقانه که حرکتی است شتابدار  به سوی معشوق که نصیب هرکس نمیشود. شما باید که خود شهید شوید تا فرزندانی شهات طلب بار اورید بر شهید گریه جایز نیست وشما نیز تسلیت نگوئید وبر من و سایر شهیدان حسادت کنید برشهید تسلیت جایز نیست وشما نیز تسلیت نگوئید و و تسلیت نپذیرید ، بلکه تبریک بگوئید وفقط به تبریک پاسخ گوئید تا روح شهادت طلبی مسلمین هرچه بیشتر و بیشتر شکوفا شود. چقدر دورند از حقیقت کسانی که مدفون در وجود خویشند و مال واولاد را که خدایمان فتنه ای دانسته به آن سخت دل بسته اند چقدر دورند از حقیقت کسانیکه دین را سیر جانشان ساخته اند در حالیکه سنت پیامتر و عترت به ما می آموزد که جان را سیر دین قرار دهید عزیزانم تنها شهادت طلبی نمی تواند کارا باشد.بلکه در کنار این روح باید که فکر اسلامی ومنسجم .مترفی وقوی وجود داشته باشد واین چیزی نیست به جز خط امام ، خطی که نه تنها امروزه لازم و کافی است بلکه خطی است کلی برای حرکت دائمی مسلمین و بر شماست که این فکر را که فکری مستقل و جدا از فکر احزاب وگروهاست افزایش دهید و قوانین امام خمینی که همان قوانین الهی است بدون چون و چرا بپذیرید که سعادت تکاملی مبارزاتی است.

    به امید پیروزی سپاهیان اسلام برقوای کفر وبه امید روزی که پرچم لااله الاالله بر تمام دژهای ظلم و استبداد در جهان به اهتزاز و جنبش در آید./

    لطفاٌ وصیت نامه اینجانب را در ناز جمعه توسط همسرم خوانده شود . در صورتی که توانائی خواندن آنرا داشته باشد. اگر لطف خداوند شامل حالم گردید و به درجه رفیع شهادت نائل گردیدم  محل دفنم ر بهشت صادق باشد.

     

    پیروزی رزمندگان اسلام کرا از خداوند متعال خواستارم

    والسلام

    پاسدار غضنفر جمیری 21/1/61

     
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزاربوشهر
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    گالری تصاویر   
    مشاهده سایر تصاویر
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x