مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید عیسی خادمی

754
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام عیسی
نام خانوادگی خادمی
نام پدر یوسف
تاریخ تولد 1336
محل تولد بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت 1363/12/28
محل شهادت جزیره خارگ
نوع عضویت کارمند
شغل کارمند شرکت نفت
  • زندگینامه
  • عيسي فرزند حاج يوسف در سال 1336 در جزيره خارگ چشم به جهان گشود.

    وي فردي مسؤوليت پذير بود و در كار خيلي جدي و علاقمند و پرتلاش بود ، براي پيشبرد كار هر سختي و مشقتي را قبول مي نمود . به لحاظ مهارت و آگاهي در كارهمواره مورد لطف مسؤولين بود و بارها مورد تشويق قرار گرفت . ايشان فردي شوخ و خوش طبع بود. وي فردي مؤمن و خوش اخلاق بود و هميشه همكاران را مورد توجه و نصيحت قرار مي دادند. چاه هاي نوروز و چاه هاي اطراف آن مورد هدف قرار گرفته بود و در آتش مي سوخت. و كشور ما به شدت مورد تحريم كشورهاي صنعتي قرار داشت و براي اطفاء آتش چاه‌ها درخواست‌هاي سياسي غير قابل قبولي از مسؤولين نظام طلب مي كردند و براي تحت فشار قرار دادن بيشتر جمهوري اسلامي حاضر به همكاري نبودند. به همين سبب روزانه هزاران بشكه نفت خام و سرمايه هاي ملي ما در آتش مي‌سوخت.

    بنا به اظهارات آقاي داراب كريمي، شهيد خادمي از جمله گروهي بود كه توانستند با ساختن وسايل لازم و ابتكاراتي كه انجام دادند موفق شوند سرافرازانه آتش چاه هاي نفت نوروز را خاموش كنند كه اين اقدام بي نظير آنها مورد تقدير و قدرداني امام راحل(ره) قرار گرفت.

    دلباخته و عاشق امام بود. مي گفت فريب ضد انقلاب را نخوريد و راه امام را انتخاب كنيد. به دوستان خود سفارش مي كرد كه به حال و روز همسايگان خود برسيد. مبادا آنها از لحاظ مادي و زندگي در مضيقه باشند و شما غافل باشيد.

    آقاي علي اسكندري همكار شهيد به ما چنين گفت: «از كودكي او را مي‌شناختم و هنگام شهادت با هم همكار بوديم. ايشان در قسمت تراشكاري بود. فردي مسؤوليت پذير بود و وجدان كاري بسيار بالايي داشت. و خيلي در كارش دقيق بود ـ مورد احترام همگان قرار داشت چون برخوردش با همكاران خيلي خوب بود. ايشان تا لحظه شهادت در عرصه صنعت نفت مشغول كار بود. سرانجام در تاريخ 28/12/63 بر اثر اصابت موشك به كارگاه محل كار خود در جزيره خارگ به درجه رفيع شهادت نايل آمد.پيكر مطهرش در جوار ساير شهيدان در گلستان هميشه جاويد امامزاده مير محمد خارگ به خاك سپرده شد.

     
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x