مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهيد ابراهيم پارياو

683
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام ابراهيم
نام خانوادگی پارياو
تاریخ تولد 134
محل تولد بوشهر - بوشهر
محل شهادت منطقه شلمچه
مسئولیت بسیجی
نوع عضویت بسیجی
شغل محصل
تحصیلات سیکل
مدفن گلزار شهدا بارگاهی
  • زندگینامه
  • وصیت نامه
  • زندگي نامه شهيد ابراهيم پارياو:

    شهيد ابراهيم پارياو در سال1347در خانواده اي مستضعف و مومن در روستاي بارگاهي پا به عرصه وجود گذاشت.سالهاي آغازين نوجواني اش  مصادف با انقلاب اسلامي به رهبري قائد كبير انقلاب امام خميني(ره)شد.با آغاز جنگ تحميلي و تشكيل بسيج اونيز  به بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پيوست.  با اوج گرفتن تهاجمات ارتش بعث عراق به سرزمين مقدس جمهوري اسلامي ايران ابراهيم هم مانند ساير هم رزمانش عطر جبهه را استشمام نموده و عاشقانه گام به سوي جبهه هاي حق برداشت. چندين بار به جبهه رفت و همچنين در عمليات والفجر8 كه منجر به آزاد سازي جزيزه فاو گرديد و نيز در عمليات كربلاي4شركت كرد و مجروح شد.

    پس از مراجعت به خانه در حالي كه نياز مبرم به استراحت داشت روح بلندش او را به سوي جبهه هاي حق عليه باطل كشاند ولذا مجدداً عازم ميدان نبرد شد  و در آغاز عمليات كربلاي5 در منطقه شلمچه روح بلند و ملكوتيش به سوي حق پرواز كرد و مظلومانه شربت شهادت را نوشيد . سالها پيكر پاكش در منطقه عملياتي بر جاي ماند تا گواهي بر مظلوميت او باشد.

     

     
    ادامه مطلب
    وصيت نامه شهيد ابراهيم پاويار:

    وصيت من به خانواده عزيزم اين است كه هيچ وقت دين و قرآن و اسلام عزيز و خداوند بزرگ را فراموش نكنند.و وصيتم به خانواده ام اين است كه مسجدها و نماز ها و روزه ها را فراموش نكنيد.و هميشه پاي در مسجد براي خواندن نماز و قرآن بگذاريد و روزه بگيريد.و درهيچ يك از رفتارهاي تان با خدا قطع رابطه نكنيد و برويد جاي ما شهيدان سنگرهاي مساجد را پر كنيد و نگذاريد خالي باشند.وصيتم به خانواده يعني برادرانم و خواهرانم اين است كه هيچ وقت نماز و روزه را فراموش نكنيد . حساب نكنيد خدا ما را فراموش كرده است.

    آرزويم اين بود كه در جبهه ها هم مانند امام حسين(ع) فرزند حضرت فاطمه زهراء(س)كه بدنش را قطعه قطعه كردند من هم مانند ايشان شهيد كربلا شوم تا شهيدان كربلا بمانند.وصيت من به برادرانم و خواهرانم اين است كه مكتب اسلام و قرآن را فراموش نكنند و پيرو خط امام و انقلاب باشند.

    اي برادرانم و خواهرانم من در جبهه ها شهادت مي جويم تا شايد به معشوق برسم.
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزارگلزار شهدا بارگاهی
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید
    your comments
    guest
    0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دلنوشته ها
    0
    ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x