مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید محمدامیر نیك فرجام

274
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام محمدامير
نام خانوادگی نيك فرجام
نام پدر غلامرضا
تاریخ تولد 1338/01/01
محل تولد بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت 1360/08/16
محل شهادت دهلاويه
مسئولیت رزمنده
نوع عضویت بسيج
شغل بيكار
تحصیلات ديپلم
مدفن بوشهر
  • زندگینامه
  • وصیت نامه
  • زندیگنامه شهید
    ادامه مطلب
    بسمه تعالی

     

    "وصیت نامه شهید  محمد امیر نیک فرجام "

    ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبل الله امواتا" بل احیاء عندربهم یرزقون  (قرآن مجید )

     

    امروز روزی است که جهان بیدار شده  است. امروز روزی است که مستضعفان بیدار شده اند امروز روزی است که جهانخواران شرق و غرب بلرزه در آمده اند . امروز را ارج نهیم و پاسش داریم . ایران امروز ایران ایثار است .ایران جوان است . ایران آزادیخواه است . ایران امروز مشتی است  بر دهان یاوه گویان شرق وغرب و تمامی جنایتکاران جهان.  ایران امروز ایران خون است. خون سرخ ، مرگ سرخ، شهادت سرخ ، پیروزی بر مرگ سیاه  " تشییع علوی"   ایران ای سرزمین من تو را به آب نیازی نیست زیرا که از خون شهیدانت سیراب گشته ای ، زیرا که در هر گوشه و کنارت بدن پاره پاره شهیدی افتاده است . ایران ای اسطوره مقاومت و صبر و پایدرای ، ای که ازخون فرزندانت در سرتاسر سرزمین لاله های سرخ روئیده است. ما تا آخرین نفس و در راه نجات هروجب از خاکت از سرو جان گذشته ایم و اسلام ، این دین من وای آئین پرشکوه خداوندی ترا به خون نیاز است. زیرا که بقای تو بقای ماست بقای مستضعفین است . ای اسلام عزیز مادر در راه تو بسیار شهید داده ایم و تازه این آغاز شهادت ماست. زیرا که تا آخرین نفر زا د شمنانت را از پای در خواهیم آورد. اسلام عزیز ای که با ما چگونه زیستن را آموختی ، چگونه مردن را نیز تو داری به ما می آموزی .برادران و خواهران من  مردم شریف و مبارز ایران وای مردم رنج کشیده بوشهر، ما اکنون در راهی قدم گذاشته ایم که نه تنها خواسته خداوند است بله خواسته یکایک شماست . بدانید که تا پیروزی کامل بر سلطه گران به مبارزه خستگی ناپذیرمان ادامه خواهیم داد . زیرا که تنها راه پیروزی مبارزه است وبدانید که ما برای شهات مبارزه نمی کنیم . برای پیروزی بر مستکبران مبارزه می کنیم و در این راه شهادت را با جان ودل پذیرا  هستیم پس هدف ما پیروزی است و بعد بر پائی جامعه عدل و عدالت و قسط مردم شریف بوشهر ، خواهران و برادران من ، شما باید بیدار باشید و راه منافقان و دورویان را سدکنید. بعضی از اینان در لوای مذهب به ما خنجر میزنند. مواظب این توده ای های کثیف باشید. اینان ماهیت کثیفشان برای همه ما روشن شده  است . بدعای کمیل اهمیت دهید و حتما" آنرا بر پا دارید. بسیاری هستند که برای نام و نان کار میکنند و ازترس لباس اسلام میپوشند . تادیر نشده است باید در راه حق گام بردارند ومردانه مبارزه نمایند. ای خواهران و برادران من عاجزانه از شما میخواهم بعنوان یکی از برادرانتان که در راه شهیدانمان گام بردارید و به قرآن روی آورید وبه آوارگان جنگ کمک کنید. 

    و حال سخنی با مادرم ، ای مادر عزیز تو در سعادت و خوشبختی من سهم بسزائی داری از تو میخواهم که اگر گاهی از من در مورد تو اشتباهی سرزده مرا ببخشی . مادر عزیزم میخواهم که صبر ومقاومت و پایداری پیشه کنی و پیوسته برای پیروزی اسلام دعا کنی ، مادر عزیز من میدانم که در شهادتم گریه خواهی کدر . بگذار اشکهای شما مادرن زجر کشیده کاخهای نرودیان را واژگون سازد بگذار این اشکهای شما مادران سیلی شود  غارتگران و استثمارگران را به هلاکت بیاندازد مادر بدان که فرزند جوان تو با عروس زیبای شهادا پیوند ابدی بسته است و به سعادت  واقعی رسیده است. مادر جان صبر کن ، صبر کن ، پیروزی نزدیک است.

    و حال سخنی با برادران و دوستانم ، ای کسانی که تا آخرین لحظه با من بودید بدانید که تا آخرین لحظه به یاد شما بودم .ای خداوند بخشنده وای رحیم ای آنکه حاجت حاجتمندان هرچه مرموز باشد بر تو پنهان نیست . و ای که تکیه گاه من توهستی . ای که تکیه گاه همه بیچارگان و محرومان و خطاکرانی .این بنده تو بسوی تو آمده . نگاهش کن ببین که چه میگوید . من اقرار دارم که بد  کرده ام و گناه کرده ام ولی در ای لحظه بسوی تو آمده ام . مرا از عفو عظیم خود بر خوردار کن . خدایا بدرگاه تو مناجات خویش را عرضه داشتم ودر این روز مبارک با فقر و مکنت به سوی تو روی آورده ام مرا ببخش و بیامرز.

    در پایان عظمت اسلام و مسلمین را از خدای بزرگ خواستارم . ای خداوند بزرگ به امام خمینی عمر طولانی تر و بیشتر عطا کن و او را به هدفش نزدیک تر گردان . درود بر امام امت و امت شهیدپرور ایران.                                                                    

    " والسلام "

     

     
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزاربوشهر
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x