مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید سید عباس صفوی

462
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام سيد عباس
نام خانوادگی صفوی
نام پدر سيدمحمد
تاریخ تولد 1336/01/01
محل تولد بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت 1359/11/21
محل شهادت اميديه-اهواز
مسئولیت رزمنده
نوع عضویت بسيج
شغل -
تحصیلات دوره دبيرستان
مدفن بوشهر
  • زندگینامه
  • در حساسترین مقطع زمانی و مبارزاتی امت شهید پرور اسلام به استکبار جهانی بسرکردگی امریکا بار دگر مکتب خون تجلی کرد و سید عباس صفوی مردی از تبار ابراهیم و حسین به پیشگاه الله رهنمون گشت بنا به سنت ابراهیم خلیل الله ، امت تا ظهور مهدی (عج) به پیشگاه خدا برای برقراری قسط و عدل قربانی خواهد داد و این رسم مردان مسلمان است. شهید عباس صفوی تبلوری بود از رشادت و شهادت که در دامن احکام نجاتبخش اسلام رشد کرد ، همواره سعی میکرد با دیگر برادران فدایی ارسال پیشگام مبارزات ضد کفر شود . سید پس از شرکت فعال و نقش مهم در سازماندهی راهپیمائی و تظاهرات مردم غیور بوشهر به پاسدرای از دستاوردهای انقلاب پرداخت او در اماکن متصرف شده امت مسلمان از جمله ژاندارمری و زندان شهربانی که در آن پاسداران انقلاب و پاسبانان تلفیق شده بودند همچنان به فعالیت خود ادامه دادو با هر گامی که بر میداشت همچون فولاد آبدیده تر میشد.

    او در تشکیل شوراهای محلی و جمعیت فدائیان اسلام ایفاگر نقش تحسین برانگیزی بود. قبل از اینکه امام فرمان بسیج و ارتش بیست میلیونی را بدهد او با جمعی از برادران فدائی اسلام کوشش برای آماده کردن جوانان متعهد و مسلمان فوشهر جهت مقابله با کفر جهانی نمودند و تعداد  بسیاری از خواهران و برادران بوشهری را در حد اعلا با این فنون آشنا ساخت .

    پس از مدتی برادر شهید نماینده نیروی دریائی در بسیج گشت (زیرا محل کار او نیروی دریایی بود) و شدیدا" و مستمرا" با این ارگانها همکاری می نمود .در گروه مبارزه با مواد مخدر نیز همکاری داشت وهرزمان که صحبت از ماموریت میشد سید شجاعانه ومتواضعانه پیشقدم میشد وهرلحظه برای رسیدن به معبودش الله بیقراری می کرد تا بالاخره بدن مطهرش به ا و پیوست . این بود گوشه ای از دریای بیکران زندگی شهید سید عباس صفوی.

     

     
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزاربوشهر
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x