مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید اكبر سویچ

284
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام اكبر
نام خانوادگی سويچ
نام پدر علي
تاریخ تولد 1340/10/01
محل تولد بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت 1361/01/02
محل شهادت شوش
مسئولیت رزمنده
نوع عضویت بسيج
شغل دانش آموز
تحصیلات ديپلم
مدفن بوشهر
  • وصیت نامه
  • ادامه مطلب
    بسم رب الشهداء والصدیقین

    وصیت نامه شهید اکبر سویچ

    ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون.

    هرگز کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده مپندارید، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

    انا لله و انا الیه راجعون

    با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، سلام به ملت غیور ایران، سلام به خانواده های شهدای اخیر ایران و سلام به همه ، سلام به مادرم و خواهرانم و برادارنم و خویشانم و سلام به دوستان و سلام به دانش آموزان دبیرستان طالقانی بوشهر و سلام به برادران انجمن اسلامی بوشهر و روستای دویره ، امیداوام که آخرین سلام گرم مرا بپذیرید ، ممکن است که وقتی این وصیت نامه را می خوانید در بین شما نباشیم و به یاران قبلی پیوسته باشم که این همیشه آرزوی دیرینه بنده بوده است، ما همیشه باید آیه کلکم راع و کلکم مسئول را در نظر بگیریم و از زیر بار مسئولیت سنگین الهی با موفقیت کامل بیرون بیائیم و این مسئولیتی در برابر اختیار به ما داده شده است. ، ما باید راه حسینی ها را ادامه بدهیم و اگر انقلاب احتیاج به خون داشته باشد. آن را باید سیراب کنیم ، ما باید ادامه دهنده راه انبیاء و اولیاء باشیم و الحمدا... من توانستم اگر خدا قبولش کند و براه آنها ادامه و الحمدا... در این راه پرخیر و برکت توانسته جهان ابدیت بپیوندم. من ازشما خویشان و مادرم و خواهرانم و برادرانم دوستانم تقاضا دارم که برای من گریه نکنید برای اینکه دشمنان خوشحال می شود و این شما هستید می توانید با این مسئولیت ها  و مشتهای گره خورده خود پشت آنها را برزمین بکــوبید و نگذارید که آنها ســر دربیاورند و از شما می خواهم که همچون کوهی استوار در برابر دشمنان داخلی وخارجی استقامت کنید و این شماها هستید که پاسدار خون شهیدان به خون خفته ایران هستید ، مادر و براردان و خواهرانم ، اگر کسی می خواهد بمیرد ، چرا در راه خدای یگانه که آنها را آفریده کشته نشود و کسی که مسلمان هست مرگ بر او معنی ندارد و شهید شدن راه انبیاء و پیامبران و امامان است و ای کاش من هزاران جان داشتم که می توانستم در راه خدا فدا کنم و ما این راه را با طرز تفکر و بینش الهی توانستیم آن را تشخیص دهیم و مرگ و خون دادن برای این راه خیلی کم است و اگر ما را بمیرانند و زنده کنند بازهم همین راه را انتخاب می کنیم.

    رسم و ره آزادی یا پیشه نباید کرد                یا آنکه زجان بازی اندیشه نباید کرد

    برادران گرامی و عزیزان این دنیا یک آزمایش است و خوش بحال کسی که با موفقیت از این آزمایش روسفید بیرون بیاید، امیداوارم که شما هم بتوانید با موفقیت کامل از این آزمایش دنیا بیرون بیائید که بتوانیم در ابدیت همدیگر را ملاقات کنیم و کسی می تواند در این آزمایش روسفید باشد که حزب شیطان که مقابل حزب ا... است از خود دور کند و با بینش الهی و با آگاهی کامل به حزب ا... وابسته شود که بتواند در جهان آخرت به جند ا... بپیوندد و چه خوب است که انسان  امانت الهی را خیانت نکند و به گفته های خدا عمل کند تا انسانی موفق باشد، مادر گرامی و عزیزم فکر کن که شما من را به اسلام هدیه داده اید مثل حضرت ابراهیم (ع) که حضرت اسماعیل را برای خدا می خواست قربانی کند ، همانطور که علی (ع) با ریختن خونش درخت اسلام را آبیاری کرد و دیگر شهداء اسلام که برای احیاء دین جان خود را فدا کردند و همانطور که مانند امام حسین(ع) جان خود را در راه اسلام فدا کرد و شما هم باید آنگونه فکر کنید که واقعیتش هم همینطور است و از شما می خواهم که برادرانم را برای ادامه دهنده راه شهداء اخیر انقلاب ، راه انبیاء و لباس مقدس اسلام و به تن آنها کنی و برای حفظ اسلام و دفاع از میهن جان و مال خود را فدا کنند و مادرم اگر لازم است خودت هم فدای دین و مکتب و امامت بکن تا انشاءا... در جهان ابدیت همدیگر را با روحیه های الهی ملاقات کنیم ، بار دیگر سلام عرض می کنم ، یک چند پیام دارم که لطفاً آن را بخوانید:

    برادران عزیز اگر می خواهید در راه خدا گام بردارید از مشکلات نهراسید و فقط ا... را در نظر بگیرید که گفتن یا ا... تسکین دهنده دلها است و از شما برادران انجمن های اسلامی بوشهر و حومه مخصوصاً دبیرستانها و مدرسه راهنمائی که با یک اخلاق اسلامی و با تبلیغ بیشتر و با یک برخورد خوب بتوانید این جوانهای فریب خورده را به طریقه اسلامی به خود جذب کنید و اگر لازم شد حکم قصاص را روی آنها پیاده کنید و از شما می خواهم که اول به طریق اسلامی و دوم به طریق اسلامی و سوم به طریق قصاص ، و امیدوارم که خداوند همیشه شما را برای اسلام و امام عزیز نگه دارد و از شما می خواهم که پاسداری خون شهیدان را تا پیروزی نهائی انجام وظیفه کنید و همیشه و در هر کجا امام را دعا کنید و مبادا امام را تنها بگذارید که این یک انسان مافوق است هنوز ما نتوانستیم این رهبر عزیز را بشناسیم و همیشه طرفدار حق باشید هر چند که به ضرر شما تمام شود و امام فرمودند مسجد سنگر است و سنگرها را حفظ کنید و بیشتر در مساجد دور هم گرد بیائید که مسجد جائی است که دشمنان اسلام از آن می ترسند و از برادران انجمن اسلامی روستای دویره و شورای اسلامی دویره و بسیج روستای دویره تقاضا دارم که بیشتر به روستای دویره و آدمهای بدبخت آن روستا برسند و در تبلیغ کردن طرفدار حق باشید هر چند به ضررتان تمام شود.

    والسلام   

     

     

     

     

     

     

     

     
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزاربوشهر
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x