مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید عبدالرضا گرگین پور

343
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام عبدالرضا
نام خانوادگی گرگين پور
نام پدر امير
تاریخ تولد 1339/07/09
محل تولد بوشهر - گناوه
تاریخ شهادت 1361/08/20
محل شهادت موسيان
مسئولیت رزمنده
نوع عضویت سربازنيروي انتظامي
شغل -
تحصیلات راهنمايي
مدفن گناوه
  • زندگینامه
  • وصیت نامه
  • شهید عبدالرضا گرگین پور در سال ۱۳۴۰ در خانواده مذهبی و طبقه متوسط در شهر گناوه دیده به جهان گشود . او دوران تحصیلات خود را تا اخذ دیپلم در همان شهر به پایان رسانید.شهید در زمان اوج گیری انقلاب نقش ارزنده ای داشت . شهید در سال دوم دبیرستان بود که جرقه های انقلاب در گناوه پر رنگ شد .شهید در پخش اعلامیه های امام ، جزوات ، عکس ، پوستر و همچنین در مجالس و محافل مذهبی فعالانه شرکت می نمود .همزمان با فرا رسیدن خدمت سربازی شهید از طریق ژاندارمری گناوه به دوره آموزشی خدمت مقدس سربازی اعزام و پس از آن داوطلبانه عازم جبهه جنگ علیه دشمن متجاوز گر شدو بعد از مدتها مبارزه هنگامی که آخرین روزهای دوره سربازیش را پشت سر می گذاشت در حمله پیروزمندانه محرم بر اثر اصابت ترکش گلوله مزدوران بعثی، از ناحیه پا و صورت مجروح و به درجه رفیع شهادت نائل آمد .هم اکنون پیکر پاک و مطهر شهید در گلستان شهدای گناوه جای گرفته است .

    روحش شاد باد و راهش گرامی
    ادامه مطلب
    بنام الله

    (شما با ایثار فرزندان خویش به همه نشان دادید که توطئه گر های داخل و خارج نخواهند توانست بر این ملت مصمم پیروز شوند ، مبارزات کشور ما عقیدتی است و جهاد در راه عقیده شکست ناپذیر است . )
    (امام خمینی )

    سلام بر محرم سلام بر شهادت و درود بیکران بر امام حسین معلم درس شهادت و درود فراوان بر امت شهید پرور ایران و درود بر امام امت خمینی بت شکن که در حال شکستن بت جدید که همانا صدام مزدور است .

    و سپس سلام و درود خود را به پدر و مادر بزرگوار و برادران و خواهران عزیزم می‌رسانم که در حق من زحمت های زیادی کشیده و ناراحتی‌های بسیاری متحمل شده اند و در آخر سلام و درود های بیکران خود را نثار دوستان و خویشان خود می کنیم .

    امروز که دارم این چند جمله را می نویسم چند روز پیش از حمله نور علیه ظلمت است . و می‌رویم که حقوق حقه خود را از دست این چپاولگران و متجاوزان و نوکران امپریالیسم بگیریم

    می‌رویم تا نیروی کفار را در هم کوبیم و به آنها بفهمانیم که متجاوز کیست و غارتگر کیست و میرویم تا با خون ناچیز خود بار دیگر ریشه‌های درخت تنومند انقلاب را آبیاری بنماییم و در نهایت به استکبار جهانی بفهمانیم که عادل کیست و ظالم کیست .

    در آخر خوشحالم که جانم را نثار اسلام و مکتب حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) می‌کنم و افتخار می‌کنم ایدئولوژی ام اسلامی است . اسلامی که به من فهماند چگونه بیندیشم و چگونه راهم را انتخاب کنم و در نهایت چگونه بر علیه ظلم بشورم .

    در واقع من از زمانی توانستم براه واقعی اسلام بیایم و کاملاً از عظمت مکتبم آگاهی یابم که راهی جبهه حق علیه باطل شدم و در کنار دیگر برادران عزیز و جان بر کف در ره مکتبم خون خویش را نثار کنم . امروز در راه جاودانه‌‌ای گام نهاده‌ام که انتهای آن راه حکومت مستضعفین بر جهان است .

    و حال سخنی با ملت عزیز و شهید پرور و غیور خویش دارم و آن مسئله‌ای است که باید بر تمام گفته‌های خویش مقدم بشمارم و آن مسئله تبعیت و پیروی کامل از سخنان گهر‌‌بار و علی گونه امام عزیزمان خمینی بت شکن است که با گفته‌های آن پشت تمام ابر قدرتها و متجاوزین غاصب به خاک مالیده می‌شود و از طرفی مرحمی است بر کلیه زخمهای وارد شده و تسکین قلبی است بر تمام ملل مستضعف جهان از دست مستکبران ملحد .

    پیشنهاد دوم بنده حقیر از ملت غیور اینست که همیشه و در همه حال وحدت و یکپارچگی خود را هر شرایطی حفظ کنید چون از انسجام و متحد بودن شما ملت شهید پرور دشمن به وحشت افتاده و قدرت تفکر و توطئه را از آنان گرفته‌اید.

    و در آخر کمال تشکر و سپاسگزاری خویش را از ملت عزیز به خاطر جان فشانیها و ایثار‌‌‌‌‌گری‌ها خود چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی که در ره این انقلاب و جنگ تحمیلی نموده‌اند دارم .

    به امید پیروزی سپاه اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و به امید روزی که همه دلها و فکرها یکی شده و در صدد خدمت به اسلام این مکتب جاودانی برآییم . هیچ گاه و در هیچ شرایطی رهبر انقلاب (خمینی عزیز) را تنها نگذارید .

    فرزند صغیر ملت عبدالرضا گرگین پور
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزارگناوه
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x