کنگره «بوشهر دو قرن مقاومت» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : اکتبر 19, 2020
کنگره «بوشهر دو قرن مقاومت» برگزار می‌شود
دبیر کنگره بین المللی «بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار» گفت: سومین کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار ۲۰ اسفند ماه در بوشهر برگزار می‌شود.
عبدالرحیم افروغ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای تاریخی درخشان در مقاومت و مقابله با استعمار و استکبار است و سابقه باشکوهی در این زمینه دارد.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از مهر، وی با اشاره به حضور  شخصیت‌های ملی و بین المللی و خانواده های علما در سومین کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار، ادامه داد: این کنگره ساعت ۱۹ الی ۲۳ روز ۲۰ اسفند ماه روبروی گورستان متجاوزان انگلیسی واقع در منطقه بهمنی بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار با اشاره به پخش زنده این برنامه از شبکه‌های سراسری، بیان کرد: سالار عقیلی و ساسان نوذری به عنوان خواننده انقلابی و سید جواد هاشمی هنرمند سینما و تلویزیون در این کنگره حضور دارد.

وی افزود: در این مراسم سالار عقیلی و ساسان نوذری به عنوان خواننده انقلابی و سید جواد هاشمی هنرمند سینما و تلویزیون به عنوان مجری برنامه و هنرمندان استانی حضور دارند و به صورت زنده توسط صدا وسیما و شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

افروغ با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی کنگره دو قرن مقاومت در برابر استعمار با اشراف آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان فعالیت می‌کند تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ مقاومت از متعالی‌ترین رویکردهایی که امروز به دنبال محقق کردن آن هستیم.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه سومین کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار خبر داد و گفت: استان بوشهر مهد دلیر مردانی است که در طول تاریخ نشان دادند و ثابت کردند که پای آرمان های اسلامی و انقلابی خود هستند.
0
ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x