رمز گشایی از تأکید غربی ها بر تعلیق های 10 ساله

خسارت 11 هزار میلیاردی انگلیس به مردم ایران

تاریخ انتشار : اکتبر 19, 2020
خسارت 11 هزار میلیاردی انگلیس به مردم ایران/ رمز گشایی از تأکید غربی ها بر تعلیق های 10 ساله
اگر یک روز در تنگستان و دشتستان و بوشهر جلوی انگلیسی ها ایستادیم، امروز جوانان! که در سرزمین های اسلامی جلوی داعش و سایر تروریست ها ایستادند، بدانید مرزهای اسلام مدام گسترش پیدا می کند. نبرد حق و باطل آشکارتر شده است.
استاد حسن عباسی در همایش بین المللی «بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار» که با حضور مسئولان کشوری و لشکری و هزاران تن از مردم بوشهر برگزار شده بود با اشاره به اینکه شیوه تجاوز استعمار دیگر به شکل فیزیکی و به صورت حضور در خاک کشورها نیست گفت: در هشت سال گذشته ۱۱۴ روز تل آویو هدف موشک های فلسطینی ها قرار گرفت. سال ۸۵ – ۳۳ روز، ۸۷ – ۲۳ روز، ۹۰ – ۸ روز و ۹۳ – ۵۱ روز. در این مدت بیش از ۱۰ هزار راکت بر تل آویو فرود آمد.

وی با اشاره به اینکه راکت ۳۰۳ فجر ایران که بر سر اسرائیلی‌ها فرود آمد ذره ای از نم اقتدار جمهوری اسلامی است گفت: با این تفاسیر ما در دوره‌ای نیستیم که کسی بر سرزمین ما وارد شود و ما برای آنها گورستان درست کنیم. دیگر دوران این روش به پایان رسیده است قرار ما بر این است که شریک غم مظلومان عالم شویم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به سفر اخیر نتانیاهو به آمریکا گفت: وی در این سفر به آمریکایی‌ها گفته بود که حوزه نفوذ ایران به چهار پایتخت دمشق، بیروت، صنعاء و بغداد گسترش یافته است اما من می‌گویم نتانیاهو اشتباه می‌کند انقلاب اسلامی ایران امروز همه جا را درنوردیده است.

عباسی با تاکید بر اینکه پیام ایران امروز به لندن رسیده است و آنها راهی جز قرآن سوزی ندارند گفت: داعش ۲۱ مسیحی قبطی را در کشور لیبی سر می برد چهار تا دوربین می گذارند که از همه اطراف از این صحنه فیلمبرداری کنند. مگر یک گروه تروریستی احتیاج به آرایش صحنه دارد؟ مگر قرار است فیلم هالیوودی طراحی و اجرا کند؟ همه اینها نشان می دهد که اینها می خواهند چهره زشتی از اسلام به نمایش بگذارند. اینها به این نتیجه رسیده اند که امروز اگر می خواهند اسلام را از بین ببرند تنها راه آن همین است.

عباسی ادامه داد: ما امروز در دوره استعمار فرانو قرار داریم و یکی از مصادیق این استعمار فرانو طی این ۲۰۰ سال بوشهر بوده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به خباثت های انگلیس علی‌رغم جمعیت کم آن گفت: انگلیس یک ششم ایران وسعت دارد و ۳۰ سال پیش ۴۰ میلیون جمعیت داشت و الان ۷۵ میلیون جمعیت دارد. انگلیس ۳۰۰ میلیون انگلیسی را برای بیرون خاک نگه داشته است.

وی با بیان اینکه انگلیس ۱۱۴ برابر خاک کشور خود را اشغال کرده و نگاه داشته است گفت: انگلیسی ها ۱۷۰ سال پیش زندانیان خود را از زندان بیرون آورده و در جایی سکنی دادند که امروز شما آنجا را به نام استرالیا می شناسید.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال، آمریکا و کانادا و نیوزلند را ۳ کشور دیگر ساخته شده توسط انگلیسی ها اعلام کرد و گفت: اگر فرماندار این چهار کشور حکم تنفیذش به دست ملکه انگلیس نرسد نمی توانند در آن سمت قرار بگیرند. ایران هم قرار بود در طراحی های انگلیس مانند این کشورها شود اما رئیس‌علی‌ها و امام قلی‌ها نگذاشتند این اتفاق بیفتد چون ملت ایران دست آموخته مکتب امام حسینی است که فرمود هیهات من الذله.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به استعمار ۳۰۰ سال پیش اروپایی‌ها گفت:اروپایی‌ها ۳۰۰ سال پیش آفریقایی‌ها را استعمار کرده‌اند ۷۷۷ تریلیون دلار خسارت زدند. جوانان سیاه پوست آفریقا را بردند آمریکا را درست کردند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به بیان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه باید مقابل مدعیان حقوق بشر نشسته و آنها را محاکمه کرد گفت: ما کارگروه تشکیل دادیم و اقدام به بررسی خسارت های مالی انگلیس به کشورها کردیم و اعلام کردیم که انگلیسی ها تاکنون ۱۱ تریلیون دلار به ما خسارت زدند آمریکا هم ۱۴ تریلیون دلار در ۶۰ سال گذشته به ما خسارت زده است. کل بودجه امسال کشور ۲۰۰ میلیارد دلار است و امروز اگر آنها به ظاهر برتر هستند به این خاطر است که دست در جیب ما کرده اند.

عباسی تاکید کرد: اگر یک روز در بوشهر امام قلی ها مقاومت کردند در برابر استعمار، امروز تمام جوانان کشور مقاومت می کنند و شهید می شوند و این یعنی اینکه مرزهای اسلام هر روز جلوتر می رود.

وی ضمن تاکید مجدد بر پدیده استعمار نو که رهبر انقلاب بروز آن را از سال ۸۲ اعلام کردند گفت: امروز دیگر استعمار با یونیفرم نمی آید بلکه از طریق واتس آپ، وایبر و فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی وارد می شود.

عباسی ادامه داد: امروز آمریکا برای براندازی کشور یک راهبرد مهم دارد و آن عبارتست از گسترش ربای جهانی. امروز اگر ما مشکل ریزگردها را داریم خشک سالی داریم مشکل حجاب و یا سن بالای ازدواج و دیگر مشکلات را داریم منشا آن برخی گناهان ما خصوصا ترویج نظام ربوی است.

رئیس اندیشکده یقین با تاکید بر اینکه طرح استراتژی دشمن امروز دیگر خلیج فارس نیست گفت: بوشهر روزی اجازه حضور انگلیسی ها را نداد اما امروز هدف استعمار دیگر حضور فیزیکی از طریق خلیج فارس نیست بلکه قلب شماست و از بین بردن متعلقات ایمان.

عباسی تاکید کرد: دشمن در پی خدشه وارد کردن به این متعلقات یعنی ایمان به غیب، ملائکه، انبیاء، کتاب، آخرت، نشانه های الهی و ایمان به خداست و اگر در ابتدای سال حضرت نوح (ع) و در میان سال حضرت موسی (ع) و در پایان سال نیز پیامبر (ص) را مورد توهین قرار می دهند در راستای همین استراتژی است.

وی تاکید کرد: ذهن و فکر و قلب شما وقتی تسخیر شود شما متوجه حضور گام های استعمارگران به قلب تان نمی شوید همان طور که از حرکت یک مورچه در شب روی سنگ آگاه نمی شوید.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه امروز آمریکا به سبب مشکلات اقتصادی در حال فروپاشی است اما برخی در داخل می ترسند این موضوع را اعلام کنند گفت: چند ماه پیش امانوئل والر اشتاین به ایران آمد از سوی برخی دانشگاهیان ما به وی پیام داده شد که نباید بگوید آمریکا در حال فروپاشی است. چرا بعضی ها می ترسند اعلام کنند اقتصاد آمریکا در حال فروپاشی است. وقتی که رشته علوم انسانی غربی در دانشگاه های ما تدریس می شود نتیجه آن همین می شود یک رشته در علوم انسانی نیست که تصنیفی نباشد.

عباسی با تاکید بر اینکه اگر حتی حکومت ایران عوض شود و تمام اهداف آمریکا هم محقق شود تاثیر بر اقتصاد ما فقط ۵ درصد است گفت: این به دلیل آن است که امروز اقتصاد خود آمریکا نیز با بحران مواجه شده است و به همین دلیل نباید به مذاکرات حتی در صورت رفع همه تحریم ها امیدی بست.
0
ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x