آثار چندرسانه‌ای کنگره «بوشهر دو قرن مقاومت» رونمایی شد

تاریخ انتشار : اکتبر 19, 2020
آثار چندرسانه‌ای کنگره «بوشهر دو قرن مقاومت» رونمایی شد
در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آثار چندرسانه‌ای کنگره «بوشهر دو قرن مقاومت در مقابل استعمار» رونمایی شد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر  در حاشیه رونمایی از آثار چندرسانه‌ای کنگره دو قرن مقاومت با حضور امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر به عنوان نماد مقاومت و پایدار در مقابل استمعار شناخته می‌شود.

مهراب کیانی با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان و نوجوانان با قله‌های مقاومت استان و کشور تصریح کرد: ایستادگی مردم و علما و مبارزان استان بوشهر در مقابل استعمارگران یک افتخار بزرگ است و باید جامعه با این افتخارات آشنا شود.

وی با اشاره به تولید دو سیر نمایشگاهی با عنوان‌های «مدافعان وطن» و «بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار» برای اولین بار خاطرنشان کرد: آشنایی کاملی با علما و سرداران مقاومت در نمایشگاه مدافعان وطن ارائه شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر افزود: رخدادهای تاریخ مقاومت و ۴ دوره تهاجم بریتانیا به بوشهر نیز در نمایشگاه بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار مورد توجه قرار گرفته است.

کیانی اظهار داشت: ما باید جامعه را با داشته های خود آشنا کنیم و نشان دهیم که در روزگاری که دستمان خالی بود بریتانیا را بی آبرو کردیم امروز که در اوج اقتدار هستیم.

رونمایی از اولین نرم افزار واقعیت افزوده

عبدالرحیم افروغ مسئول دفتر سراج بوشهر در آیین رونمایی از آثار چندرسانه ای کنگره دو قرن مقاومت، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) گفت: امروز چهار اثر در حوزه فضای مجازی با موضوع مشاهیر، علما و سرداران استان بوشهر  توسط آیت الله صفایی بوشهری رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکردها در خصوص نرم افزار واقعیت افزوده دو قرن مقاومت پرداخت و افزود: این نرم افزار برای اولین بار با تلاش یک تیم متخصص بوشهری در قالب واقعیت افزوده تولید شده است و در دسترس سایر مردم قرار گرفته است.

افروغ خاطرنشان ساخت: این نرم افزار به معرفی ۱۲ قهرمان مبارزه با استعمار انگلیس برای نسل جوان با جذابیت های بصری جدیدی پرداخته است.

جوانان بوشهری برای مقابله با هر نفوذی آماده اند

مسئول معاونت فضای مجازی سپاه استان بوشهر گفت: جوانان بوشهری به تأسی از پدران خود که رئیسعلی‌وار بوشهر را به گورستان روباه پیر و نادروار خلیج فارس را به مدفن شیطان بزرگ تبدیل کرده اند امروز هم در سنگری دیگر قلم های خود را که جوهر از خون بیش از ۲ هزار شهید این دژ مستحکم و تسخیرناپذیر گرفته است برای مقابله با هر نفوذی آماده کرده اند.

محمد پایبست مسئول معاونت فضای مجازی سپاه استان بوشهر در آئین رونمایی از آثار چند رسانه ای کنگره دو قرن مقاومت گفت: پرتابل کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار به عنوان تنها مرجع رسمی اخبار و اطلاعات مربوط به علما و قهرمانان مبارزه با استعمار در قالب جامع و جدیدی توسط آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رونمایی شد.

وی تصریح کرد: جمع آوری آثار و اطلاعات علما و سرداران قیام، کتابخانه، نرم افزارها، بازی ها، کلیپ ها، اینفوگرافیک ها، و همه ی آثار چند رسانه ای تولید شده در یک پرتابل جامع قرار می گیرد و در آینده بخش های انگلیسی و عربی این سایت نیز راه اندازی خواهد شد.

مسئول قرارگاه سایبری سپاه بوشهر با بیان اینکه اخبار و اطلاعات مربوط به دو قرن مقاومت در برابر استعمار در طول سال علاوه بر سایت کنگره در سایر شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی و خارجی به زبان های مختلف قابل دسترسی است، اظهار داشت: چهارمین کنگره دو قرن مقاومت در برابر استعمار علاوه بر پخش زنده تلویزیونی، در فضای مجازی نیز به صورت آنلاین و لحظه به لحظه پوشش داده خواهد شد.

پایبست افزود: جوانان بوشهری به تأسی از پدران خود که رئیسعلی وار بوشهر را به گورستان روباه پیر و نادروار خلیج فارس را به مدفن شیطان بزرگ تبدیل کرده اند؛ امروز هم در سنگری دیگر قلم های خود را که جوهر از خون بیش از ۲هزار شهید این دژ مستحکم و تسخیرناپذیر گرفته است برای مقابله با هر نفوذی آماده کرده اند
0
ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x