روایت هولوکاست ده میلیونی انگلیسی ها در ایران

در میزگرد تخصصی بوشهر 2 قرن مقاومت مطرح شد انتقاد سردار قاسمی به اهمال کاری مسئولان بوشهر

تاریخ انتشار : اکتبر 18, 2020
در میزگرد تخصصی بوشهر 2 قرن مقاومت مطرح شد انتقاد سردار قاسمی به اهمال کاری مسئولان بوشهر/ روایت هولوکاست ده میلیونی انگلیسی ها در ایران
سردار سعید قاسمی در میزگرد تخصصی"جهاد، مقاومت و صدور انقلاب اسلامی" با اشاره به بایکوت عمدی تاریخ پرافتخار بوشهر، اظهار داشت: باید در کتب درسی بوشهر از تاریخ و قهرمانان و مبارزان بوشهری گفته شود.
سردار سعید قاسمی در میزگرد تخصصی "جهاد، مقاومت و صدور انقلاب اسلامی" که با حضور برخی مهمانان و مبارزان بنگلادشی، الجزایری و افغانستانی برگزار شد، گفت: حضور پرشور مردم کشور و بوشهر در 22 بهمن و فریاد مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا نشان داد، که استکبارستیزی مطالبه عمومی مردم ایران است. قاسمی ضمن اشاره به همایش 2 قرن مقاومت، گفت: این همایش در محل گورستان متجاوزین انگلیسی برگزار می شود.

وی افزود: تاریخ بوشهر مجموعه‌ای از ولایت مداری و مبارزه است؛ همواره مبارزین بزرگی چون رئیس علی به فتوای علمای مجاهد چون علامه بلادی به جنگ با استعمار انگلیس پرداختند.

وی با اشاره با اشاره به برگزاری راهیان نور، افزود: خود استان بوشهر آنقدر مجاهد و رزمنده در تاریخ خود دارد که باید راهیان نور برای روایت دویست سال دفاع مقدس بوشهر ایجاد شود.

قاسمی گفت: اما مشاهده می‌شود که این تاریخ پرافتخار عمداً بایکوت می‌شود. وی اظهار داشت: متأسفانه در کتب دانش‌آموزان ما اثری از امام خمینی، دفاع مقدس و انقلاب نیست و فرزندان ما خبری از تاریخ خود ندارند.

وی در ادامه گفت: نباید برای دانش‌آموز بوشهری از مرکز کتاب درسی بنویسند، باید در کتب درسی بوشهری ها از تاریخ بوشهر و قهرمانان آن گفته شود.

سعید قاسمی در ادامه ضمن اشاره به خباثت‌های انگلیس در ایران گفت: هولوکاست اصلی را انگلیس با قتل عام 10 میلیون ایرانی در اثر قحطی جنگ جهانی جهانی اول، ایجاد کردند.

قاسمی در ادامه گفت: در همین بوشهر جایی هست به نام قبر ژنرال که در حال حاضر هیچ تابلو یا تصویری که این مکان را نشان بدهد، وجود ندارد و این ناشی از اهمال کاری شهرداری و مسئولان بوشهری است.

گفتنی است در ادامه مهمان های خارجی به بیات تاریخ استعمارستیزی خود و ذکر ظلم و خباثت های استعمارگران پرداختند.

[gallery ids="6060,6061,6062,6063"]
0
ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x