اهداف برگزاری همایش

دبیر همایش بین المللی «بوشهر دو قرن مقاومت» مطرح کرد؛ حضور سردار قاسمی و دکتر عباسی

تاریخ انتشار : اکتبر 18, 2020
دبیر همایش بین المللی «بوشهر دو قرن مقاومت» مطرح کرد؛ حضور سردار قاسمی و دکتر عباسی/ اهداف برگزاری همایش/ حضور مبارزین انقلابی کشورهای اسلامی
این همایش توسط ستاد مردمی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آخرین اخبار این همایش و یا آثار خود را از طریق سایت رسمی همایش به آدرس اینترنتی RAISALI.IR دریافت و ارسال نمایند.
دبیر همایش بین‌المللی بوشهر دو قرن مقاومت گفت: همایش بین‌اللمللی بوشهر دو قرن مقاومت در محل گورستان متجاوزین انگلیسی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

محمد میرزایی با اشاره به اینکه همایش بین‌المللی بوشهر دو قرن مقاومت روز جمعه 22 اسفندماه همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش با حضور مبارزین انقلابی کشورهای اسلامی و با سخنرانی سعید قاسمی و حسن عباسی در محل گورستان متجاوزین انگلیسی در  محله بهمنی شهر بوشهر برگزار می‌شود.

میرزایی به اهداف برگزاری این همایش پرداخت و بیان کرد: تجلیل  از خانواده شهداء، علماء و قهرمانان مبارزه با استعمار، معرفی چهره خبیث استعمار انگلیس و معرفی استان بوشهر به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار انگلیس از اهداف مهم این همایش است.

دبیر همایش بین‌المللی بوشهر دو قرن مقاومت ادامه داد: رسانه‌های ملی و بین‌المللی از جمله شبکه‌های العالم، پرس‌ تی وی، افق و المیادین برای پوشش خبری هر چه بهتر این همایش ما را همراهی خواهند کرد.

میرزایی با بیان اینکه ستاد مردمی این همایش از مدتها پیش تشکیل شده، خاطرنشان کرد: این همایش توسط ستاد مردمی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آخرین اخبار این همایش و یا آثار خود را از طریق سایت رسمی همایش به آدرس اینترنتی RAISALI.IR دریافت و ارسال نمایند.

وی به دیگر برنامه‌های این همایش اشاره کرد و اضافه کرد: برگزاری مسابقات نماهنگ، آثار ادبی و هنری در قالب شعر، کاریکاتور، داستان، متن ادبی، اینفوگرافیک، گرافیک و شناسایی  مبارزین و قهرمانان ضاستعماری از جمله دیگر برنامه‌های این همایش است.
0
ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x