تقدیر از مبارزین انقلابی خارجی در همایش بوشهر

تصاویر4

تاریخ انتشار : اکتبر 18, 2020
تصاویر4/تقدیر از مبارزین انقلابی خارجی در همایش بوشهر
در همایش بین المللی بوشهر، دو قرن مقاومت در برابر استعمار از مبارزین انقلابی عبدالقادر نواسان از بنگلادش، عبدالباقی جواهر از الجزایر و حسین صفدری از افغانستان تقدیر شد.
در همایش بین المللی بوشهر، دو قرن مقاومت در برابر استعمار از مبارزین انقلابی  عبدالقادر نواسان از بنگلادش، عبدالباقی جواهر از الجزایر و  حسین صفدری  از افغانستان تقدیر شد.

 

سخنرانی مبارزین انقلابی از کشورهای الجزایر، بنگلادش و افغانستان

عبدالقادر نواسان از بنگلادش

خدا را شکر می کنیم که در این همایش که به نام استکبار ستیزی برگزار شده شرکت کردیم و سلام ودرود میفرستیم به امام خمینی کبیر.

روزی حضرت مهدی تمام جهان را نورانی خواهد کرد. ما در بنگلادش 190 سال تحت ظلم استعمار بودیم. مالیات های زیادی از ملت ما می گرفتند، ملت ما برای هر کاری باید مالیات پرداخت می کردند. در سال 1770 یک سوم مردم تلف شدند ولی توانستند مالیات هایشان را لغو کنند.

 

سخنرانی عبدالباقی جواهر از الجزایر ادامه بخش این مراسم بود. وی گفت: من قبلا اهل تسنن بودم و از نعمت ولایت بی خبر بودم ، این نعمت برای کسانی که در فضای شیعی بزرگ شده اند نعمت بزرگی است.  هیچ جای دنیا نمی توانند اینطور علیه استکبار صحبت کنند و این به خاطر نعمت ولایت است. نباید این نعمت را از دست داد.

 

صفدری از افغانستان نیز گفت: صحبت ها را بزرگترها کردند. جای بسی افتخار است که در کشور جمهوری اسلامی چنین فرصتی وجود دارد که ما در باره استعمار صحبت کنیم. در کابل ما هم گورستانی مثل شما برای انگلیسی ها داریم. به رهبری علما ما توانستیم انگلیسی ها را شکست بدهیم . ما وظیفه خود می دانیم که زیر پرچمی که ایران برافراشته است عللیه استکبار و استعمار مبارزه کنیم.

[gallery ids="6056,6055,6054,6053,6052,6051,6050,6049"]

عکس از ابراهیم قهوچی
0
ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x