مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید محمد ابو علی

635
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
  • زندگینامه
  • وصیت نامه
  • شهيد محمد ابوعلي در سال 1331 در روستاي جتوط از توابع شهرستان دشتستان چشم به جهان گشود وي در نوجواني از نعمت وجود پدر محروم گشت . اين شهيد بزرگوار داراي اخلاق حسنه و نيكو بود لذا رفتاري و اخلاق ايشان زبان زد خاص و عام بود . در باب اداء عبادت و نيايش به درگاه معبود خويش كمتري مي شد كه در منزل نماز بخواند بيشتر اوقات براي اقامه نماز به مسجد مي رفت .

    شهيد در مورخه 1/9/1365 با اصرار زياد عازم ميادين حق عليه باطل مي شوند كه شركت در عمليات كربلاي 4 كه فجر به مفقوديت اين شهيد گران قدر و پس شهادت سراسر افتخار وي مي گردد . پيكر پاك و مطهرش پس از سال هخا در منطقه عملياتي صحراي گرم خوزستان و جنوب توسط گروه تفحص سپاه پاسداران و ارتش شناسائي و در كنار دوستان شهيد در زادگاهش به خاك سپرده مي شود .
    ادامه مطلب
    وصيتنامه بسيجي شهيد محمد ابو علي

    بسم الله الرحمن الرحيم

    و جعلنا من بين ايديهم سداً و من خلفهم سداً فاخشيناهم فهم لا يبصرون

    با سلام و درود به رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران و با سلام به خانواده معظم شهدا و اسرا و معلولين و با سلام به امت حزب ا.. و هميشه در صحنه اين جانب محمد ابوعلي براي ياري حسين زمان خميني بت شكن راهي جبهه هاي نبرد نور عليه ظلمت مي شوم تا اين جان نا قابل را فداي اسلام عزيز بنمايم و تا ان شاء الله ايران عزيز را از وجود سربازان بعثي پاك نمائيم تا با نابودي صدام منطقه خاورميانه هم زمينه ساز آزادي قدس شود . برادران حزب الله توصيه من به شما اين است كه گوش به فرمان امام باشيد و او را تنها نگذاريد و از فرمايشات پيامبر گونه اش استفاده كنيد و از شما مي خواهم كه اخلاص اسلامي را رعايت نمائيد و وحدت و يكپارچگي را حفظ نمائيد تا اين منافقين از خدا بي خبر نتوانند در بين شما اختلافي بوجود بياورد . و از خانواده ي محترم مي خواهم كه فرزند عزيزم كه بعد سالها آرزو خدا به من عطا فرمود آموزش نظامي بدهيد و او را رزمنده ببار بياوريد تا بتواند انشاءالله بعد از آزادي كربلاي خونين حسيني سلاح به زمين افتاده ي مرا بردارد و براي آزادي قدس به جبهه بيايد . مادر عزيزم تو به پاي من خيلي زحمت كشيدي و به اندازه يك پدر فعال در زندگي كوشش نمودي و حق زحمت شما گفتنش از زبان من تكميل نمي شود و حق پدر و مادر را فقط خداوند عارف است مادرم به خواهرانم بگو مانند سه برادر با من در زندگي همكاري نمودند خواهرانم براي رضاي خدا مرا ببخشيد و همچنين تو مادر مهربانم مادر عزيزم اگر من شهيد شدم به والله به آرزوي خود رسيده ام براي اينكه سالها از خداوند مي خواستم كه توفيق در خانه اش كه به من حقير عطا كند به خويشاوندان من بگوئيد من برادري ندارم كه خانه ام را بدستش بسپارم روزي را خدا مي دهد ولي شما سرپرست خانه ما باشد . به اميد پيروزي لشكريان توحيد ـ خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار ـ سرباز كوچك اسلام محمد ابوعلي

    نويسم نامه ايي بر مادر زار

    كه او باشد ز حال من خبر دار

    اگر من كشته كشتم دست بعثي

    به دست خود مرا از خاك بسپار 30/9/1365
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x