مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید كریم محمدی فرد

753
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام كريم
نام خانوادگی محمدي فرد
نام پدر حسن
تاریخ تولد 1349/05/05
محل تولد بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت 1366/02/14
محل شهادت مهران
مسئولیت رزمنده
نوع عضویت سرباززميني ارتش
شغل -
تحصیلات سوم راهنمايي
مدفن چاه خاني
  • زندگینامه
  • وصیت نامه
  • زندیگنامه شهید

    شهيد محمدي فرد در سال1346 در خانواده اي مذهبي در روستاي كره بند چشم به جهان گشود. شهيد از سن 6 سالگي به مدرسه رفت. دوران ابتدائي را با موفقيت به پايان رسانيد. دوران راهنمايي را در روستاي خوشاب با موفقيت پشت سر گذاشت. بر اثر فقر و تنگدستي مجبور به ترك تحصيل مي شود. و در كنار پدرش به كارگري مشغول مي شود. شهيد علاقه شديدي به انقلاب و امام  داشت و خدمت در جنگ را از اهم امور مي  دانست و لذا قبل از آنكه به خدمت زبر پرچم جمهوري اسلامي در آيد، 2 بار از طريق بسيج مركزي برازجان به جبهه ها رفت. تا اينكه خدمت سربازي وي فرا مي رسد. در مورخه 18/10/1365جهت طي دوره آموزشي به كرمان اعزام و پس از پايان دوره، 8 روز به مرخصي آمد. هنوز مرخصيش به تمام نرسيده بود كه جهت اخذسر دوشي به كرمان رفت و در تقسيم بندي وي را به لشكر 88 خرم آباد اعزام و در جبهه هاي غرب ايران به نبرد با مزدوران پرداخت و پس از 5 روز فداكاري در جبهه غرب(مهران) نداي لبيك گفته و روح پاكش به ملكوت اعلي پيوست.

     

     
    ادامه مطلب
     

    با سلام و درود به اميد مستضعفان جهان حضرت امام خميني  و با سلام به ملت غيور و هميشه در صحنه ايران. وصيت نامه ام را شروع مي كنم.

    در اين مرحله از زمان انسان متعهد بايد تصميم نهايي خود را بگيرد من به عنوان يك مسلمان مقلد امام شهادت در راه اسلام و ميهن و جنگ با آمريكاي متجاوز و شوروي جنايت كار را انتخاب مي كنم. مگر خون من از خون حسين و يارانش رنگين تر است. مابايد حسين (ع) را الگوي خود قرار دهيم كه با خون خود درخت اسلام را آبياري كنيم.  اي مردم مسلمان ما براي خاك نمي جنگيم ما براي حقوق و اسلام خود مبارزه مي كنيم. اما اي ملت غيود و هميشه در صحنه شما بزرگتر از آن هستيد كه اين جانب بخواهم براي شما پيامي بدهم. ولي با صداي بلند مي گويم كه اي مردم مهيا باشيد و از جنگ و شهادت در راه خدا نهراسيد و بر جهان خواران شرق و غرب و اسرائيل غاصب يورش ببريد. آنها دارند با فجيع ترين وضع ممكن خون ملل مستضعف جهان را مي مكند. برشماست كه بت توكل به خدا و وحدت و يكپارچگي خود به عمر ننگين و ذلت بار متجاوزان خاتمه داده و مستضعفين را از دام مستكبرين نجات دهيد.

    درپايان از شما خواهش ميكنم به فرامين حسين زمان خميني كبير گوش دهيد. و از هرگونه تفرقه پرهيز كنيد.

     

    به اميد پيروزي هر چه سريع تر رزمندگان اسلام.

    برادر شما كريم محمدي
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزارچاه خاني
    وضعیت پیکرمشخص
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x