مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید احمد کشتکار

415
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام احمد
نام خانوادگی كشتكار
نام پدر محمود
تاریخ تولد 1348/05/22
محل تولد بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت 1365/11/29
محل شهادت فاو
مسئولیت رزمنده
نوع عضویت بسيج
شغل دانش آموز
تحصیلات سوم راهنمايي
مدفن بوشهر
  • زندگینامه
  • وصیت نامه
  • بسم الله الرحمن الرحیم

     

     

     

    زندگینامه :  شهید دانش آموز احمد کشتکار(باغکی)

     

    شهید  درسال 1348 در مکابری شبانکاره در خانوادی متدین چشم به جهان گشود تا سال دوم ابتدائی را در مکابری تحصیل نمود تا اینکه خانواده اش به بوشهر هجرت کرد وناگزیر به ادامه زندگی در شهر بوشهر گردیدند وادامه تحصیلات خود را در مدارس مختلف این شهر ادامه داد. شهید در  تمام مدت تحصیل فردی کوشا و با استعداد جلوگر می نمود وچهره معصوم او باعث این میشد که تمامی اساتید و معلمین باو احترام بگذارند. آما در پس چهره آرام باطنی بسیار متلاطم نهفته ابود که به اسلام می اندیشید ودر این راستا قدم بر میداشت. در این اوان در گروه مقاومت شهید فولادی وبعدا" در پایگاه مقاومت امام موسوی کاظم (ع) فعالیت چشمگیری داشت.

    با شروع جنگ تحمیلی با اشتیاق وشوق همراه برادر حسین باصولی به جبهه عزیمت وپاسداری از قرآن و اسلام پرداخت از آن پس تنها به جبهه فکر میکرد ودر مقابل این سئوال که چرا توجه به درس نداری؟ جواب میداد توجه به من بجائی است که اگر به آن بی توجهی شود علم اثری نخواهد داشت. زهد وتقوی این نوجوان شهید را تمامی همرزمان و  دوستان او را به تحصین و امید داشت. عشق به شهادت ، شهادت شهامت زهد ، تقوی از این نوجوان موجودی قابل احترام ساخته بود او در آخرین مر حله در حدود 5 ماه در جبهه بسر میبرد و حدودا" 10 بار به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام شد تا اینکه در صبح 29 بهمن ماه در حالیکه مردانه می خروشید و درصف اول قرارداشت مورد اصابت تیرمحلدان قرارگرفت و نظیر مولایش امام حسین (ع) بزمین افتاد وبه دیار معشوق خود شتافت و هم اکنون جسد مطهر او بهمراه دیگر یارانش در کنار دریاچه نمک افتاده بر زمین.

     

    والسلام

    روانش شاد و راهش مستدام باد

     

    پایگاه مقاومت امام کاظم (ع)

    و انجمن اسلامی حسینیه ارشاد بوشهر

     

     
    ادامه مطلب
    بسم رب الشهداء و الصدیقین

    وصیت نامه شهید احمد کشتکار

     

    الهی ان دعانی الی النار عظیم عقابک فقد دعانی الی الجنه جزیل ثوابک(مناجات شعبانیه)

    خدایا اگر بزرگ کیفرت مرا بدوزخ می خواند و در مقابل پاداش فراوانت مرا به بهشت دعوت می کند ، یا الله ..... یاالله ...... یاالله.....

    با سلام به پیامبران خدا از آدم تا خاتم الانبیاء (ص) و جانشینان آن حضرت از حضرت امیر(ع) تا حضرت مهدی (عج) و نایب بر  حقش امام خمینی و با سلام بر تمامی معلولین و مجروحین و مفقودین و اسراء عزیز و با سلام به پدر و مادرم که شانزده سال در پرورش من کوشیدند و با سلام به شما خواهران و برادران عزیز و خواننده این وصیت نامه ، اول باید با خدایم که مرا از آب گندیده به این مقام رساند و همه چیزم و هرچه دارم از اوست و مال اوست با چند کلام صحبت کنم .بار الها مرگ در رختخواب را نصیبم نکن ، من که خود برای اسلام خدمتی نکردم بلکه مرگم باعث خدمتی شود و به شما سفارش می کنم که حرفهای امام را گوش کنید اگر حرفهای امام را گوش کنید قسمت مهم وصیت نامه من ، نه من بلکه قسمتهای مهم وصیت نامه شهداء را انجام داده اید. از شما می خواهم که وفادار با سلام و قرآن و ائمه معصومین باشید خواهران حجاب خود را حفظ کنند برادران عزیز نگذارید جبهه ها خالی  شود و به نماز جمعه و مسجد بروید و صفوف را همیشه پرکنید وهمیشه در صحنه باشید از همگی شما می خواهم که مرا جداً حلال کنید.

    خدا یار و نگهداتان باشد ، به امید دیدار در کربلا یا بهشت.

    احمد کشتکار

                                                             

                                                                                         

     
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزاربوشهر
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x