مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید عبدالمجید بارونی

285
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام عبدالمجيد
نام خانوادگی باروني
نام پدر احمد
تاریخ تولد 1346/01/01
محل تولد بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت 1361/08/25
محل شهادت عين خوش
مسئولیت رزمنده
نوع عضویت بسيج
شغل بيكار
تحصیلات دوره راهنمايي
مدفن بوشهر
  • زندگینامه
  • وصیت نامه
  • ان الدین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تنزل علیهم الم لایکن ان لا تخلقو و لاتجزنوا بشروبالجنه التی کنتم توعدون .  "قرآن کریم"

    آنانکه گفتند پروردگار ما محققا" خدای یکتاست و بر این ایمان پایدار ماندند فرشتگان رحمت برآنان نازل شوند . مژده دهند که دیگر هیچ ترسی از ینده و اندوهی از گذشته نداریدو شما را به بهشتی که اننباء وعده دادند بشارت باد.

     

    هنگامیکه شفق سرخ بر دریای خون می نشیند و غروب خورشید را ندا میدهند که دیگر هیچ ترسی از  آینده و اندوهی از گذشته ندارید و شما را به بهشتی که انبیاء وعده دادند بشارت باد.

    هنگامیکه شفق سرخ بر دریای خون منشیند و غروب خورشید را ندا میدهند. مارا چه باک که مکتبمان غروبی ندارد. خط سرخ شهادت راهی است که جوانان افتخار آفرین ما آنرا انتخاب نموده اند چه عاشقانه با گامهای استوار و قدمهای آهنین خود ، این پهن دشت خون را پرسه میزنند. آری پیروان راستین مکتب حیات بخش اسلام حاضرند با غروب عمر خویش ، طلوع همیشگی مکتب را به اثبات برسانند. و با شهادت سرخ خود ، زنده بودن عقیده شان را در هر عصر ونسلی به نمایش بگذارند . در اینجاست که فلق رنگ خون میگیرد  و عرشیان ثناگویان به تماشای این منظره دل انگیز مینشیند .

    شهید همیشه شاهد عبدالمجید بارونی از جمله کسانی بود ه با غروب عمر شیرین خود ، برتر بودن مکتب اسلام را بر تمامی مکاتب ساختگی ، به اثبات رسانید که :

    الا سلام یعلوا و یعلی علیه

    " اسلام برتر از تمام ادیان و مکاتب است و هیچ دین و مکتبی ازاسلام نمی باشد. "

    مجاهد شهید عبدالمجید بارونی ر سال 1346 در خانوده ای متدین و مذهبی دیده به جهان گشود ودر پرتو تغالیم عالیه اسلامی رشد و پرورش یافت در سال 1352 بریا آموختن علم  وارد دبستان گلستان شدو با موفقیت دوران ابتداتی را پشت سر گذاشت. سپس وارد مدرسه راهنمائی  امیر کبیر شد و سال اول راهنمائی را پشت سر گذاشت ولی متاسفانه ترک تحصیل نمود و چون علاقه عجبیبی به بسیج سپاه پاسداران داشت  در آنجا ثبت نام نموده و آموزش نظامی دید بعداز اتمام آموزش نظامی درخواست اعزام به جبهه نمود و حدود یک ماه در اصفهان آموزش دید ولی متاسفانه بخاطر کمی سنش با اعزام او موافقت نشد و برگشت وسپس در نساجی اعتمادی بوشهر مشغول بکار شد. اما به علت علاقه شدیدی که به اسلام و مبارزه با کفار داشت  در تاریخ 1/5/61 با اعزامش موافقت میوشد و جهت آموزش به کازرون میرود و تا ترایخ 23/5/61 آموزش پایان می یابدو به جبهه اعزام میشود و مدت سه ماه در جبهه های جنوب به نبرد با دشمنان اسلام پرداخته و در سه مرحله از عملیات محرم شرک کرده و در اواخر مرحله سوم از عملیات بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر وپایش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

    والسلام

    روانش شاد و راهش مستدام باد

     
    ادامه مطلب
    بسمه تعالی

     

    "وصیت نامه شهید  مجید بارونی  "

     

    شهادت فخر اولیاء الله بوده است. (امام خمینی)

     

    شهادت مختص کسانی است که از تمام وابستگیهای دنیوی چشم پوشیده  وبرای حفظ اسلام و قرآن حتی از اهدای خون خویش نیز دریع نمی ورزند.

    در زمانیکه ابرقدرتهای جهانخوار شرق وغرب برای نابودی اسلام و قرآن دست بدست هم داده اند در زمانیکه عمال کثیفشان همچون صدام برای نابودی انقلاب وجمهوری اسلامی ایران تلاش مذبوحانه می کنند بر همه لازم است که تلاش کنیم و از حریم اسلام ومومنین دفاع نماییم. بر این اساس اینجانب مجید بارونی بحهت تکلیفی که خداوند بر دوش  من نهاده و به جهت ادای دینی که خون شهداء بر گردنم دارند تصمیم گرفتم تا به این امر همت گمارم و از همه دوستان و آشنایان تقاضا می کنم دنباله رو راهم باشند ونیز میخواهم که پیرو امام بوده و سخنان وی را اجرا کنند. مادر عزیز و خوبم میدانم که قدر مادری ترا ندانستم میدانم که حق فرزندی را ادا نکردم و میدانم که اذیتها وآزارهائی برای تو موجب شده ام حال نمیدانم با چه زبانی هم از زحماتی که برای من کشیده ای قدردانی کنم و هم تقاضای بخشش نمایم ولی این را میدانم که با توجه به راهی که انتخاب کرده ام مرا خواهی بخشید وعاجزانه میخواهم که مرا ببخشیدو مرا حلال کنید . امیدوارم که در فراق  من نگرانی نداشته باشدید وا ما  شما برادران و خواهران عزیزم برای شما نیز برادری خوب نبودم از شما نیز تقاضا ی بخشش دارم و امیدوارم که در مرگ من ناراحت نباشید.

    از همه شما پیروی از امام و ایستادگی در مقابل دشمنان  را تقاضامندم  . ضمنا" به همه دشمنان هشدار میدهم که ملت ما محکم و استوار ایستاده است وحاضر است تا آخرین قطره خون خویش استقامت کند .

    بار دیگر از مادرم و برادران و خواهران و دوستان طلب بخشش از خداوند را میکنم و امیدوارم هرچه زودتراسلام پیروز شود.  " پیروز شود.    " والسلام "

     

    مزار شهداء : دعای کمیل

    نماز جمعه : دعا برای امام

    را فراموش نکنید

    در سلامتی کامل فرزند شما مجید بارونی
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزاربوشهر
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    گالری فیلم
    مشاهده سایر ویدیو ها
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x