مشخصات شهید

X

"(ضروری)" indicates required fields

شهید محمود انصاری

712
  • bale
  • eita
  • gap
  • soroush
  • telegram
  • whatsapp
نام محمود
نام خانوادگی انصاري
نام پدر علي
تاریخ تولد 1343/06/25
محل تولد بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت 1360/11/27
محل شهادت چزابه
مسئولیت رزمنده
نوع عضویت بسيج
شغل دانش آموز
تحصیلات دوره دبيرستان
مدفن بوشهر
  • زندگینامه
  • وصیت نامه
  • شهیدان نمونه های کاملی هستند که قطره قطره خونشان نشانگر هدف بلندشان و اصالت راهشان است اینان که با کمال اخلاص و بری از همه هوسها در مقابل همه هواهای فریاد گر به عزمی راسخ و قدمی مستحکم فریاد یاری طلبی امامشان خمینی را لبیک گفته با بالهای گشوده بسوی شهادت پر می کشند.

    یکی از عزیزانی که جان خود را در راه معشوق نهاد و عاشقانه به سوی او شتافت شهید محمود انصاری فرزند علی در سال 1343 در شیراز پا به عرصه وچود گذاشت وبه بعدازیکماه  به محل زادگاه اجدادی خود بوشهر (هلیلیه ) آمد و زندگی را در یک خانواده مذهبی دنبال نمود و در ایام کودکی با قرآن مجید و کتب و احکام اسلام آشنا گردید. دوران ابتدائی تحصیل خود را دردبستان هلیله به پایان رسانید دوره راهنمائی را مدرسه خواجه ها طی کرد بعداز آن دوره نظری را در دبیرستان شهید مطهری در بوشهر آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی و شناخت امام کبیرمان حب این رهبر عظیم و شان در دلش زنده شد تا آنجا که پیامهای پیام گونه این پدر دلسوز امت را عاشقانه جمع آوری وجریانات انقلاب را با علاقه ای بی حد دنبال می نمود محمود دارای اخلاق ورفتاری اسلامی و مکتبی بود و با همه با خوشرویی برخورد می کرد تا اینکه جنگ تحمیلی آمریکا بوسیله حزب شیطانی بعث شروع شد و جوانان پرشور و حزب الله برای مقابله با نیروهای باطل گروه گروه رهسپار جبهه ها می شدند وی با شنیدن و دیدن اختباراز صدا و سیمای جمهوری اسلامی چنان هیجان زده میشد. که گوئی خود در جبهه بسر می برد .هر هفته در نماز جمعه شرکت می نمود. در امیدی که تنها برادرش احمد دوران سربازی خود را در جبهه می گذراند بی خبر از خانه یک مسافرت به اهواز نمود به این مشاوری جبهه را از نزدیک ببیند بعد از آن همیشه از پرگشودن و پرواز کردن به سوی معبود و شهادت سخن می گفت گوئی اینکه از پرواز روحش به این زودیها خبرداشت و به همین عشق در مورخ 20/9/60 عازم جبهه نبرد حق علیه باطل گردید. تا از این طریق به آرزوی دیرینه اش رسد. در تاریخ 27/11/60 که هدیه آسمانی که خالق نادر به بندگان خالص خود عطا می فرماید دسترس پیدا کرد. شربت گوارای شهادت نوشید و بدینوسیله جان را به جان آفرین تسلیم نمود و راه حسین (ع) را تداوم بخشید وبه حیات جاوید دست یافت.

     

    ( با آرزوی پیروزی رزمندگان اسلام وطول عمر امام از خداوند بزرگ )

    خانواده شید محمود انصاری ، انجمن  اسلامی و گروه مقاومت شهید محمود (هلیله )
    ادامه مطلب
    به تمام شهیدهای صحرای کربلا و سلام به تمام شهیدهای ایران که از اول انقلاب اسلامی ایران و تا حال که جنگ با این امریکا جهانخوار و صدامیان مزدور وبه از اینها سلام به امام امت عزیزمان و سلام به تمام ملت شهید پرور و عزیزمان و سلام به پدر و مادرم و خواهرانم و برادر خودم  همچنین سلام به مادر می رسانم وقتی که من به شهادت نائل گردیدم . خواهشمندم برای من گریه نکنید . و هرگاه مبلغ پول به شما تحویل داده اند شاید شما آنها را به فقیران بدهی. و هرگاه کسی پولی یا چیزی دیگر از من طلب دارد. برود منزل پیش پدر و مادر یا برادرم بگیرد . یا اگر کسی از من وسیله یا چیز بدهکار است به خودش بده ومزار من با زمین یکسان باشد. هفت روز – روزه برایم بگیرید. و درخواستهای دیگر که از شما دارم در هنگام به خاک سپردن پدر مرا در مزار بگذار و در هنگام کفن پوشیدن خودشان مرا کفن کنند. و مزار من در حیات آقای جابر باشد. دیگر ارتفاع مزارم از زمین بلندتر نباشد.

     
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    ادامه مطلب
    اطلاعات مزار
    محل مزاربوشهر
    تصویر مزار
    موقعیت مکانی مزار
    در صورتی که تصویر، اطلاعات و یا خاطره ای مرتبط با شهید در اختیار دارید با ما به اشتراک بگذارید

    فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB, Max. files: 10.
      your comments
      guest
      0 دیدگاه ها و دلنوشته ها
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دلنوشته ها
      0
      ما را از دلنوشته های خود محروم نکنید ...x